سلام به خانواده برتری ها

پسر - 26 ساله - یک ماه است عقد کردم. نامزدم 17 سالشه. سوالم رو بیشتر خانم ها و دختران مجرد نظر دهند ممنون میشم.

سوال : تو  یک ماهی که عقد کردم . چند چیز از نامزدم دیدم که خیلی تو ذهنم سوالاتی ایجاد کرده.

چند روز قبل گوشیه ایشون رو بررسی کردم دیدم در چند کانال تلگرام س ک س ی عضوه. گوشیش پر از استیکرهای سکسیه. ازش سوال کردم جوابی نداد. اما ترس و حجالتی هم از من نداشت . و اینکه در پیام های خود حرفای سکسی میزنه و استیکرهای سکسی در تلگرام برام میذاره. واقعا دیگه دارم تعجب میکنه از این رفتاراش .

آیا این گرم مزاجی ایشون رو نشون میده ؟ ! 

جچوری با این تیپ دخترا میشه برخورد کرد که خدای نکرده به غیر از همسر خود به شخصه دیگر فکر نکنند. 

البته بگم خودم هم به شدت آدم گرم مزاجی هستم. و اصلا فکرشم نمیکردم دختری اینجوری باشه. ...

(جوابهای منطقی از خانم ها میخوام و اقایون متاهل. )


مرتبط:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم