با سلام من یه مشکلی دارم که نسبت به اطرافیانم بی اعتمادم در حال حاضر نامزدم و یه ماه دیگه عروسیمونه متاسفانه این بی اعتمادی نامزدم رو هم شامل میشه خیلی سعی کردم حساس نباشم ولی اصلا نمیشه.

میخواستم بپرسم چه راه هایی وجود داره واسه این که نامزدم رو امتحان کنم، شاید اعتمادم نسبت بهش بیشتر بشه. لطفا کمکم کنید نگید که سعی کن بی اعتمادیت رو از بین ببری که نمیتونم شایدم به خاطر علاقه زیاد به همسرم روش حساس شدم  

مرتبط:

مچ گیری قبل از ازدواج - روش های غیر منتظره

مچ گیری قبل از ازدواج - علائم دروغگویی با توجه به زبان بدن

مچ گیری قبل از ازدواج - نشانه های دروغگویی در گفتار

مچ گیری قبل از ازدواج - علائم هشدار دهنده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)