سلام

حس کردم مجرد تو سایتتون زیاد باشه میخوام یه راهکار یا راهنمایی کنین اگه میتونین . اول بگم 25 سالمه و بنا به شرایطی تا 4 5 سال دیگه شرایط ازدواج ندارم که هی نگین برو زن بگیر ...

مشکل من همون فشار جنسی معروف هست که سرچ کردم بعضیا سوال کرده بودن ،ولی کامل نگفته بودن شایدم مال من خیلی شدیده.

نه اهل خودارضایی ام نه دوستی. تو این چند ساله بجز احتلام تو خواب تو بیداری اصلا ارضا نشدم و همه جوره خودمو کنترل کردم .

ولی خب صبر هم حدی داره بالاخره... هر از گاهی که حسش میاد و کاری نمیشه کرد عصبی و پرخاشگر میشه آدم. خب دست خودم نیست که و کاریشم نمیشه کرد. شاید اطرافیان ظاهر آدمو ببینن ولی از باطن خبر ندارن.

رفتم پیش مشاور گفت باشگاه برو، خودتو سرگرم کن فلان کار کن اون کار نکن و رژیم غذایی داد که چی بخور چی نخور همه رو انجام میدم مدتیه  ولی اگه یه درصد کم شده باشه.

بعضی وقتا میگم کاش دختر بودم، زودتر از اینا بله رو میگفتم میرفتم یا حداقل سرد مزاج بودم ، فکر این که هنوز مث بچه دبیرستانیا تو خواب محتلم میشم بد جور رو مخه آخه اونم سن و سال مشخصی داره دیگه.

چن ساله یه مسافرت نمیتونم برم از ترس اینکه مثلا شب یهو تو پارکی چیزی اون حالت بشه. فقط باید هتل باشه !

خب اگه نیازه اولیه هست چرا جواب دادن بهش اینقد سخته! خلاصه راهی ، عمل جراحی چیزی نمیشناسین علی الحساب یه چند سال از کار بندازمش ؟! یا شما چه راه و روشی رفتید ؟ چه دختر چه پسر فرق نداره واقعا راز موفقیت تون چیه ؟!

حتی حاضرم شبا شام نون و کافور بخورم ولی این مشکل حل شه.



بیشتر بخوانید ...

اجر و ثواب دنیوی و اخروی عفت پیشه کردن

احساس کردم خیلی ها دین داری رو فقط تو داشتن عفت میبینن

نمیتونم که تا 60 سالگی عفت پیشه کنم

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه)