سلام
27 سالمه ساکن مرکز تهران ، فوق لیسانس حقوق و قراره در ازمون وکلا شرکت کنم . یه مغازه دارم یه ماشین و یه باغ ، خونه فعلا ندارم ، درامد من از میوه های باغ و مغازه ام + تدریس خصوصی 3/7 تومن در ماهه . اگه وکیل بشم بیشتر میشه .

اهل دود و شراب و رفیق بازی و خلاف نیستم ، هیچ دختری تو زندگیم نبوده چون واقعا هیچ وقت روم نشده سمت دختر برم . قدم 174 با اندام کاملا متناسب قدم ، سبزه روشن با مو و چشم مشکی ( چهره ام متوسط رو به خوبه ) . نماز میخونم - بقیه منو با ادب میدونن ، اهل ورزش هستم و کمربند مشکی تکواندو دارم . اهل هنرم و پیانو مینوازم . 60 درصد منطقی و 40 درصد احساسی ام .

از ویژگی های بدم اینکه بد غذا هستم ، رک هستم و شلخته تو خونه ، یعنی به تیپم خیلی میرسم و به بهداشت اهمیت میدم ولی تو خونه شلختم ( بالاخره هر ادمی ویژگی بد داره) و اینکه نمیذارم کسی حقمو بخوره و بخاطر پول نمیخوام کسی زنم بشه . برای زندگیم و خوشحالی همسرم برنامه دارم . خانواده خوش نامی دارم ، دو تا بچه هم بیشتر نمیخوام .

مسلط به زبان انگلیسی ، تو جمع کم حرفم ولی تو تنهایی با زنم خیلی پر انرژی ، اهل مطالعه در زمینه های مختلف مثل همسر داری و تربیت فرزند تا مدیریت اقتصادی و ... . گرم مزاجم ، مهریون و یه کم مغرور ( البته نه واسه خانواده ) و خانواده کم جمعیتی دارم ، ضمنا مادرم اهل مادر شوهر بازی نیست و مثل خود عروس هر طور باشه رفتار میکنه ( خودش میگه اگه عروسم خوب باشه مثل دخترم دوسش دارم ) .

برای شرکت در نظر سنجی به کانال خانواده برتر مراجعه بفرمائید :

https://t.me/khbartar