سلام به هموطنانم

عاجزانه خواهشمندم تجربیات خود را بیان کنید.

پسری 25 ساله هستم . با تقاضای مادرم با دختر خانمی که خودش پیدا کرده بود یک ماهی را جهت اشنایی حرف زدیم در قالب پیامک و تلگرامی جهت اشنایی و اخلاق و رفتار . این دختر خانوم در طول این مدت اخلاق خوبی داشتند و بسیار حجالتی و نجیب بودند.

بنا به تشخیص خودم و خانواده ام دختر رو تایید کردیم و الان چند روزه عقد کردیم. اما متاسفانه این دختر خانوم زمین تا اسمون با اونی که در دوران اشنایی بود متفاوته . یعنی برای من فیلم بازی میکرده.

در این چند روز همش از خانواده ام بد گفته. خانوادهش هم بی سر و سامانه.  الان خیلی بهم شوک عصبی و روانی وارد شده از کارش . الان ماندم چکار کنم.  نمیتوانم بگم من در انتخابم اشتباه کردم. آیا جدا بشم یا باهاش بسازم بهتره ؟!

 تو رو خدا منو راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)