سلام دوستان

پیشاپیش عید باستانی رو تبریک میگم بهتون

مردی 26 ساله و متاهل هستم. مشکل من اینکه هر موقع میخوام لب خانومم ببوسم یا اون اول لب منو ببوسه احساساتی میشم اونم همینطوره. اشک ریختن هنگام بوسیدن همدیگر در حد کمش خوبه بوسیدن رو عمیق تر میکنه باعث میشه قلب هر دو طرف اروم بشه و احساسشونو راحت بیان کنن .

اینایی که تجربه کردن میدونن. یه موقع فکر نکنین ما هنگام بوسیدن زار زار گریه میکنیما نه خخخخخ در حد 2 تا 3 اشک . من هر کاری میکنم نمیتونم اشک نریزم اینم بگم این اشک ها فقط هنگام بوسیدن و نوازشه هنگام رابطه ج نیست.

نمیدونم این مروارید های احساس که از چشم میریزه در اون لحظه خوبه یا سعی کنیم نباشه. اینو بگم به شدت وابسته همیم و هم رو دوست داریم.

منتظر نظراتم

ارادتمند شما

(تاریکی محض)


مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نمیخوام حسرت یه رابطه ی جنسی حلال بمونه روی دلم

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)