سلام

چیزی که میخوام بگم سال هاست داره اذیتم میکنه و هنوز جوابی براش پیدا نکردم . ما چهار تا خواهریم من سومی هستم چهارمی دبیرستانیه ، هممون تحصیلکرده هستیم .

خواهر اولم فارغ التحصیل دکتری منم فارغ التحصیل ارشدم ، خواهر دومم دانشجوی ارشده اما این خواهر دومم فوق العاده حسود و بد ذات و بدجنسه . هممون تو خونه میشناسیمش آدمیه که همش دنبال دعواست شانتاژ درست میکنه و بعد خودشو مظلوم جلوه میده عشوه میاد که طرف مقابل که عصبیه بد جلوه کنه .

امروز همش دنبال دعوا میگشت باورم نمیشه دختر 32 سالست اما گرفت منو کتک زد . آدم تحصیلکرده و سن و سال دار این رفتارا چه معنی داره بد بختی کسی حاضر نیست تو خونه باش هم اتاق بشه افتاده به من من مجبورم تحملش کنم همه جا رو به گند میکشه .

خودم حس میکنم وقتی به یکی حسادت میکنه دنبال شانتاژ درست کردن و دعوا میگرده خودشو تخلیه کنه چطور باش برخورد کنم دیگه تحملشو ندارم .

مدام تو خونه در حال تحقیر بقیس و بخصوص من به قول خواهر اولم میگه نمیتونه ببینه دیگران ازش سرترن همش میخواد عقده هاشو با تحقیر دیگران خالی کنه . امروز از صبح داشت منو تحقیر میکرد موقع عصرونه میگفت چقد صدای من زشته و از صدام بدش میاد!!!

در صورتیکه اصلا نه دعوایی بود نه بحثی فی البداهه !!! مادر و پدرمم احساس میکنم ازش میترسن سعی میکنن خودشونو بکشن کنار اما تا چن روز پیش که خونه نبود و خوابگاه بود این برنامه ها رو نداشتیم .

از وقتی اومده معده هممون از اعصاب خوردی جمع شده بخصوص من چون باش هم اتاقیم دارم روانی میشم دستش چکار کنم چه برخوردی داشته باشم ؟

فکر کنم چون فکر میکرده تو خونه موندم و فارغ التحصیل شدم دارم درجا میزنم خوشحال بوده حالا که اومده داره میبینه زبان میخونم زورش گرفته نمیدونم و الله شما راهنماییم کنین چکارش کنم ؟


مرتبط:

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم پدر و مادرم رو به شدت تحت فشار روانی گذاشته

خواهرم میگه نه دانشگاه رو دوست دارم نه رشتمو و نه این دنیا رو...

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

با خواهرم کمی اختلاف فکری دارم

مشکل خواهرم چیه چیکار باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)