سلام

عقل تکرار را نمی پذیرد ، اما احساس آری. طبیعت نیز دوستدار تکرار است ، طبیعت را ساخته اند از تکرار ، تکرار بهار مبارک . . .

راستش من مدت کوتاهیه که با این وبلاگ آشنا شدم اونم بر اثر یک اتفاق. اما در همین مدت کوتاه دوستان زیادی پیدا کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم. و از اونجایی که یکی از لذت بخش ترین کارهای زندگیم هدیه دادن به دیگرانه. خیلی دوست داشتم به دوستایی که اینجا پیدا کردم هدیه بدم اما هر چی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید. جز اینکه بگم هر کس هر سوره ای از قرآن و که دوست داره بگه تا من براش بخونم. نیتش به خودش مربوطه. برای خودش یا رفتگانش .

اما این تنها هدیه ای بود که به ذهنم رسید .فقط خواهشی که دارم سوره های سجده دار و خیلی طولانی نباشه تا منم شب عیدی به کارام برسم. فقط برای اینکه منم بتونم به کارام برسم و مدیون کسی نشم قسمت نظرات پست فقط 24 ساعت بازه و بعدش بسته میشه. هر کس هر سوره ای رو میخواد طی این 24 ساعت بفرسته. امیدوارم سال 96 برای هممون سال خوبی باشه.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)