سلام و وقت همه دوستان به خیر ...

اگه یه خواستگاری برای خودتون ( حالا اکه آقایید مثلا برای خواهرتون ) بیاد با شرایطی که در ادامه می گم آیا حاضرید باهاش ازدواج کنید:

سن 30، تحصیلات فوق لیسانس هم کارشناسی و هم ارشد از دانشگاه دولتی. دارای شغل با درامد حدود دو میلیون. خونه و ماشین، مذهبی و معتقد و اهل نماز، قد 168. دارای خانواده ای پر جمعیت حدود 8 نفر با 3 خواهر مجرد..

خانواده اش هم ادمای خوبین و تقریبا به خوب بودن و سلامت شهرت دارن. وضع مالی خانواده اش چندان خوب نیست و نیاز به حمایت دارن.اعتقادش بر اینه که باید بعد ازدواج حواسش به خانواده اش باشه، البته نه این که کلا فکر و ذکرش خانواده اش باشن ولی یکی از شرایطش اینه که خانومش با کمک مالی اون به خانواده اش هیچ مشکلی نداشته باشه و بتونه کمی از درامدش رو به خانواده اش اختصاص بده.

با وجود موقعیتی که داره و تقریبا مورد احترام خیلیاست ولی چون شغل پدرش تقریبا یه شغل بی ارزشی محسوب میشه تو جامعه و نمی گم چیه(البته یه شغلیه که درآمد حلال داره ها)، ولی آخر هفته ها که تعطیله بهشون کمک می کنه و همین باعث شده بعضیا مسخره اش بکنن.

چنین پسری به نظر شما ایا می تونه با یه خانواده طبقه متوسط یا بالای جامعه وصلت کنه یا باید کسی در حد واندازه خانواده خودش پیدا کنه. با در نظر گرفتن این که وضع شغلی و تحصیلی خودش تقریبا خوبه. لطفا نظراتتون رو بدون احساساتی شدن و واقعی بگین . البته می دونم ملاکهای دیگه ای هم هستن تو مبحث ازدواج ولی شما فرض کنین بقیه چیزا اوکیه و شما با توجه به شرایطی که عنوان شد نظر بدین.. نمی گم ام که خودم اون آقاهه هستم یا خانومه که دوستان بهتر بتونن نظر واقعی بدن. ممنون از همه..


برای شرکت در نظر سنجی به کانال خانواده برتر مراجعه بفرمائید :

https://t.me/khbartar