سلام

آقایی هستم زیر 30 سال . سوال من از خانم های مذهبی ( پوشش چادر و مقید ولی نه متعصب و خشک ) که قصد ازدواج دارن اینه که آیا حاضرن با مردی که شغلش موسیقی هست یعنی تولید موسیقی (ترانه نویس و آهنگساز و تنظیم کننده؛ که بعضا موسیقی های مذهبی و ملی هم تولید می کنم؛ و اهل قرتی بازی و ادا اطفار های برخی جوون های اهل موسیقی هم نیستم ) ازدواج کنن؛ یا صرف اینکه بشنون تو کار موسیقی هستم جواب منفی میدن؟

با تشکر از پاسخ های خوبتون پیشاپیش ...

(( تعریف من از دختر مذهبی: پوشش چادر که به انتخاب و علاقه خودش باشه؛ حیا و عفت درونی شده؛ خانواده سالم و معتقد؛ و در عین حال امروزی و به روز و خنده رو و با خلق و خوی خوش ))


مرتبط:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)