سلام
پسری بین 19 تا 21 سال هستم  که همه مشکلات دنیا شامل من میشه :

1. طلاق پدر و مادر در کودکی

2.دستمالی شدن در کودکی

3. جثه ضعیف و همه مشکل جسمی هم دارم

4. کوتاهی قد فقط دوسانت یا 3 سانته دیگ داشتم قدم از متوسط هم کوتاه تره

5.قیافم زیبا نیست  متوسط رو به زشت

6. بی عرضه

7. دوشخصیتی نمیتونم یه تصمیم کوچیک بگیرم

8. تحقیر شدن توسط جامعه

9. اضطراب و ترس  همیشگی

10. خود ارضایی 2 یا 3 ماهی یه بار

11. تنهایی هیچکسو ندارم بهش یه حرفی بزنم

12. شنواییم مشکل داره

13. زجر روحی کشیدن از 8 یا 9 سالگی تا حالا

14. چرا خدا همه بدی ها رو داده به من ؟ نمیتونست این کارو نکنه ؟ از زجر کشیدن ما لذت میبره احتمالا وگرنه کسی که یه نفرو دوست داره این کارا رو باهاش نمیکنه .

توضیح : من نماز میخونم . دوست دختر هم نداشتم . مهربون هم هستم دلسوز ، برنامه ریزم ، منظم  و وفادار .

بابام هم وضع مالیش متوسط رو به بالاست هیمن دیگه هیچی ندارم . من چه خاکی تو سرم کنم ؟ چرا یکمم من تو زندگیم خوشحالی وجود نداره ؟ این چه وضعشه ؟ چرا همه چیزای خوب واس بقیه است .
من چه گناهی کردم  ها ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)