با سلام

من خانمی 23 ساله مجرد لیسانسه حسابداریم . من برای کار کردن دچار شک و تردید بسیار زیادی هستم ولی میخوام دیگه آخر سالی تصمیمو بگیرم و بعد از عید شروع کنم .

1 - آیا حسابداری رو ادامه بدم ؟ یعنی یه کلاس برم و دنبال کار بگردم و البته هیچ سابقه کاری ندارم .

 2 - برم دنبال حرفه ای مثل آرایشگری ؟

دوستان گلم میخوام یک راه و انتخاب و تا آخر ادامه بدم . البته بعضی وقتها میگم برم حسابداری رو ادامه بدم بعد دوباره پشیمون میشم و میگم برم دنبال آرایشگری .

ما تو یکی از شهرستان های کوچک اصفهان زندگی میکنیم و وضعیت اشتغال اینجا برا رشته من بسیار بده چون بیشتر شرکت ها تعطیل شدن و برا کار باید برم خود اصفهان .

ممنون از راهنماییتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)