سلام

من یه دختر جوون هستم با تحصیلات لیسانس . راستش من با پسری آشنا شدم بر حسب اتفاق ، الان بعد چند وقت متوجه شدم وضع مالی ایشون خیلی خوبه و من در سطح پایین هستم اما از لحاظ فرهنگی و اجتماعی در سطح بالا هستم منتها من خجالت میکشم .

دوست ندارم ادامه بدم دلم می خواد بهم بزنم این رابطه رو منتها مشکلم اینه ایشون یه پسر احساساتی هستن و مطمئنم که از اینکه ترکش کنم لطمه می خوره و دوست ندارم دلشو بشکنم اما دوست هم ندارم خودم خجالت بکشم . تو رو خدا شعار ندید بگید وضع مالی دختر مهم نیست .... به نظرتون چکار کنم ؟


پیشنهاد :

به هیچ وجه ازدواج نکنید با دختری که وضع مالی ضعیف تری از شما داره

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

چگونگی بحث در مورد ریز مسائل مالی در خواستگاری

به دختری علاقمند شدم که از نظر مالی سطحش بالاتره

دوست دارم همسر آیندم تحصیلات و وضع مالی بهتری داشته باشه

عاشق دختریم که نظر مالی ،فرهنگی و اجتماعی هم تراز نیستیم

ازدواج با پسری که از لحاظ مالی و تحصیلی سرتره ، چه مشکلاتی داره ؟

در ازدواج ،به وضعیت مالی طرف مقابل تا چه حد توجه می کنید ؟

خانواده همسرم در حد نامتعارف انتظار کمک مالی ازم دارن

قصد ازدواج بدون داشتن کفویت های مالی و فرهنگی

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل مالی در خواستگاری (۱۸ مطلب مشابه)