سلام ب همه یدوستان

من یه دختر 20 سالم و یه مشکلی دارم که دیگه رفته رفته داره محدودم می کنه ... مشکل من اینکه بیش از اندازه مورد توجه ، دوستام ، فامیلا و کلا نزدیکانمم .. منظورم عاطفی نیستا  ، از لحاظ فوضولی تو کار آدم ...

هیچ وقت نتونستم بفهمم چرا تو اطرافیانم چرا من ؟ ( نمیخوام بگم  که آش دهن سوزیم نه ولی منم یه ادمم دقیقا مثل همه مردم )  اصلا هر تغییری که میکنم چند نفر هستن که باید بگن چرا تو این کار رو کردی ؟ دلیلت چی بود ؟

مثلاً .. من دبیرستانم که تموم شد ابروهامو یه خورده تمیز کردم .. جوری که خیلیم تو چشم نیاد ولی منظم باشه .. فرداش رفتم خیابون که برم خرید چند تا از دوستام تو خیابون بودن که با صدای بلند گفتن ... فلانی تو هم ؟ و بلند خندیدَن .. در صورتی که کسی اونا رو میدید شاید فکر می کردن ازدواج کردن و چند تا بچه دارن !

یا گوشیمو از نوکیا ساده به اندروید تغییر دادَم ... اصرار پشت اصرار که حتماً طرفت گرفته ما میدونیم حالا تو نگو ( در صورتی که من با هیچ احد الناس مذکری در ارتباط نیستم ) . یا وقتی میرم پیش بعضی از دوستام گوشیمو با پرویی تمام میگیرن و میرن اینستآ خدا نکنه یکی از فالویینگها عکس ناجور بذاره ... میگن : آخه دلت از اینا میخواد .. واقعا که خجالت بکش ؟ پس چرا فالوش کردی ؟ ( در صورتی که خودمم هر صفحه ای رو فالو نمی کنم  ولی از بخت من اون لحظه اون جور پستا میاد رو کار ) .

نماز و روزه که هیچ  ... رفته بودیم اردو که من صبح خواب مونده بودم نمازم قضا شد .. فقط مونده بودن که بگم کمونیستم .. ( آخه من به خیلی چیزها مقیدَم که حداقل اطرافیانم خیلی باورش ندارَن )

شاید بگین خوب تو هم جوابشونو بده من جواب 1000 تا مورد و می تونم بدم بقیَش ؟ متاسفانه اکثر دوستامم همینن و بخوام قطع رابطه کنم یه مشکل دیگه پیش میاد ؟ . حتی وقتی میخوام برم یه چادر بخرم باید 1000 مورد در نظرم باشه .. و ... صد مورد دیگه .. دلم پُره

چرا واقعا انقدر برامون مهمه علت کارهای عادی مردم ؟ مگه ما کلاً چقدر وقت داریم تو این دنیا ؟ هدف خدا از خلقت ما این بود ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)