سلام به همه بچه باحالای خانواده برتر

جوووووووووووووووون

عاشششششششقم تک تکتونم

با توجه به نزدیکی به اخر سال و ایام عید امیدوارم که سال جدید سال بهتری باشه . اقایووووووون خانووووووووووما

لیدز اند جنتلن

پی اتنشن

میخواییم در مورد وبلاگ و مدیرش صحبت کنیم ، بله درست فهمیدید منظور محسن نجفیه!

دوست دارم مرد و مردونه بیایم ایشونو نقد کنیم . نظرتون چیه؟ فقط جوووووووووووووون هرکیو دوست دارید پاچه خواری و ... نکنید! حالم بد میشه!!!

از نحوه مدیریت وبلاگ راضی هستید؟

اخلاقش خوبه بنظرتون؟

تایید نظرات و سوالت خوبه؟

پیشنهاد انتقاد چی دارید

ادم بدی نیستا فقط یکم سگ اخلاقه! خدا نکنه گیر بده د... سرویسه! پسر بدی نیستا ولی ی حرکتای گل درشتی میزنه دلم میخواد اون لحظه خفش کنم .

مثلا من مورد بوده باور کنید 2 صفحه با کلی زحمت نوشتم! بی معرفت بی انصاف تاییدش نکرد که هیییییچ ، با کمال پرویی بهش پیام دادم ، نوشته بود نظراتت محترمانه نبود! با کمال پررررررویی! ایییییییییییش

البته بعدا عذرخواهی کردا منم بخشیدمش گفتم دیگه تکرار نشه ها . ولی در کل پسر خوبیه ، ی مورد دیگه ؛
اووووووووووووووم! اگه نقد خاصی تشکر یا دلخوری از کاربری دارید همینجا اسمتونو بگید اسمشم بگید که سال جدید شاهد وبلاگ درخشانی باشیم .

اها تا یادم نرفته ی پست میخوام بنویسم راجب خانوما البته امیدوارم محسن از خر شیطون بیاد پایین و تاییدش کنه .

محسن نجفی؟

جوووووووووون! با ما به از این باش ک هستی! شیطون! تازگیا سرسنگین شدیا بلااااااااا ، خیلی هم سگ اخلاق شدی! هر چی هم بهت پیام میدم ج نمیدیا! حالا دارم واست! راستی عشقم؟ خودتم اگه دوست داشتی میتونی نقدی پیشنهادی بدی . ی چیز دیگه ؛

دم عیده دوست دارم سال جدید وبلاگ یه محیط خیلی قشنگ تری بشه ، ببینید از شوخی که بگذریم بنظرم وبلاگ باید جایی بشه که رشد کنیم . پیشرفت کنیم ، از هم یاد بگیریم ، خدا میدونه که این وبلاگ چقدر منو بزرگ کرد . اگه بگم 2 سسسسسسسسااااااااله که دیگه حتی به دختری نگاه بد نکردم باورتون میشه؟ نه ، عمرا باورتون بشه . ولی من وقتی نظرات دلشکسته هارو خوندم خیلی جدی از این کار متنفر شدم و تصمیم گرفتم ادم جدیدی باشم . حیفه ، حالا که این قدر وقت میذارید نیاید فقط نظر بدید الکی! یاد بگیرید پیشرفت کنید . شوخی و خنده عاااااالیه ، ولی بنظرم ادم باید تا میتونه یاد بگیره . کمک بگیره ، من خودم اخر شب تمام نظراتو میخونم .

خیلی چیزارو خوندم برام جالب بوده و کلا تاثیرات خوبی گذاشته .

به قول مستر نجفی

موفق باششییییییییییییییییید

راستی!
من یه پسر خیلی خوشگلم! نه یه پسر خوشگل! وقتی میخوایید نظرمو تایید کنید کامل بنویسید! چون فکر نمیکنم حتی چشم سبزا به اندازه چشم آبیا خوشگل باشن!

بوووووووووووس

بااااااااااااااای

یه پسر خیلی خیلی خوشگل

20 اسفندماه 1395


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)