با سلام خدمت دوستان گرامی

من پسری بالای 30 ساله هستم که که مدتی است عقد کرده ایم و اگر خدا بخواهد چند ماه دیگر به خانه مستقل خودمون می ریم. نوع پوشش همسرم مثل بقیه خانوم های  و کمی اسپرت هست. حقیقتش می خواستم بیشتر مدل زنونه تر لباس بپوشه و نه دحترونه ( البته این سلیقه منه و برداشت نشه که پسرا از تیپ اسپورت خوششون نمیاد بلکه خیلی ها این مدلی رو می پسندن ) و وقتی سر زندگیمون می ریم به سلیقه من لباس بپوشه.

به نظرتون چه طوری باید بهش اینها رو بگم که هم تو ذوقش نخوره که تابحال از پوشش راضی نبودم و هم اینکه بتونم لباس هاش رو به سلیقه خودم انتخاب کنم و اعمال نظرم رو از الان که خونه پدرش هست باید شروع کنم یا بعد از مستقل شدن؟

به نظرتون آیا استقلال هر یک از همسران در انتخاب پوشش برای خودش در زندگی مشترک معنایی داره ؟ انتخاب ریز تا درشت لباس همسر کار درستی است و خانوم ها خوششون میاد؟ برای مثال توی یکی از پست ها خوندم که یکی گفته بود دوست دارم همسرم پوشش خاصی که مد نظرش بود نظیر کفش پاشنه بلند براش بپوشه. من هم دوست دارم همسرم جوراب نازک زنونه  تو خونه برام بپوشه و یکی از فانتزی هام اینه.

آیا خانوم ها به پوشیدن جوراب در خانه جواب مثبت میدن و اگر من بخوام ناراحت نمیشه ؟ اگر نه چطوری باید همسرم رو راضی کنم که با اینکارش من رو ارضای روحی کنه؟  ممنون میشم همه دوستان به خصوص خانوم ها راهنمایی کنند.

با سپاس از همه دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)