با سلام
من یه پسر سی ساله هستم با یه بیماری ریوی که زندگی رو برام سخت کرده ، کار کردن برام واقعا سخته الانم با صنایع دستی یه درآمد ناچیز دارم که کفاف خودمو نمیده .
میخواستم از دوستان بپرسم که من به ازدواج فکر بکنم یا کلا قیدشو بزنم ؟ خواهش میکنم جوابمو بدین. چون برام حیاتیه. اصلا داریم زنی که بخواد با مرد مریض بی کار ازدواج کنه ؟
بیماری ریوی من متاسفانه علتش معلوم نیست که بخواد درمانی براش انجام بشه ، البته من تا بیست ساله بشم هیچ مشکلی نداشتم که بعد یه انفلوآنزای شدید دچار آمفیزم ریوی شدم و تا الان که سی سالمه دچار تنگی نفس میشم .
درامد من ماهی دویست سیصد تومن به زور بشه اونم با کارای هنری مثل حکاکی روی مس و مینا کاری و معرق کاری و نقاشی ... . حالا به نظر شما قید ازدواجو برا همیشه بزنم یا بازم امیدوار بمونم و اگه بخوام ازدواج کنم چطور دختری رو انتخاب کنم ؟
من خودم میخوام با یه دختر دارای بیماری ازدواج کنم ولی پیدا کردنش سخته لطفا راهنماییم کنید من تا حالا اصلا با دخترا در مورد مسائل ازدواج صحبت نکردم یعنی جرات ندارم برم بگم چی ؟ دخترتونو بدین به من بدبختش کنم.

به دختر خانم بگم پول ندارم پس بیا با هم زندگی کنیم .خیلیا میگن نه این مسائل حل میشه ولی واقعیت سخته واقعیت تلخه وقتی زن و شوهری با هم ازدواج میکنن و میرن زیر یه سقف تازه میفهمن زندگی یعنی چی.
مخصوصا برا آقایون که خیلی سخت تره صبح تا شب کار میکنی آخر شب خانومت بازم ازت طلبکاره . اولش خانوما میگن ما هیچی نمیخوایم نه مهریه نه چیزی ولی وقت عمل که میشه همه چی ازت میخوان .
من اینا را گفتم که بگم پسرای سالم تو کف بیکاری و مشکلات ازدواج موندن منو امثال من فاتحمون خوندست . خانم های محترم خواهش میکنم بخت خودتونو با دست خودتون نبندین اینقد برا پسرا سخت نگیرین به خدا پول به هیچ دردی نمیخوره من تا ته دنیا رفتم فقط عشق و علاقه و گذشت و محبت تا ابد میمونه بقیه همش هیچه هیچ.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)