سلام به همه ی خانواده برتریا

من یه دختر 18 ساله هستم که کنکوریم. پارسال که برای کنکور میخوندم از طریق اینترنت با یه موسسه ای آشنا شدم برای مشاوره . من یکی از مشاور ها رو مد نظر داشتم ( مشاور ها رتبه ی برتر هستن و مشاور مد نظر من هم دختر بود ) اینم بگم که من اصلا روم نمیشد با یه مرد مشاوره بگیرم.

اهل نماز و روزه هستم و با حجاب و خیلی سنگین ( از دید اطرافیان !) که حتی با پسر خالمم حرف میزنم سرم پایینه. هیچوقت تحت هیچ شرایطی با پسری دوست نبودم و اتفاقا دور و بری ها رو هم امر به معروف و نهی از منکر می کردم حالا بگذریم.

زنگ زدم اون موسسه و یه مشاور پسر برای من گذاشتن. این آقا از استان خودمون بود اما با شهر ما مشکل داشت یعنی بدش میومد از همشهری های ما! ( اینو دوست مشترک ایشون و داییم گفته بود ) منم به شدت مخالفت کردم و بعد از سبک سنگین کردن زنگ زدم که عوضش کنن چون همونطور که گفتم سختم بود با یه پسر اونم در حد و حدود سن خودم مشاوره بگیرم. خلاصه نشد و منم هی... توکلت الی الله قبول کردم. 

خلاصه پارسال با هر بدبختی ای بود کنکور دادم و بدون هیچ مشکلی ارتباطم با این آقا قطع شد. بعد سال دوم علی رغم مخالفت شدید اعضاء خانواده دوباره با ایشون مشاوره گرفتم ( یعنی همین امسال ) خدا رو شکررررر وضع عالی شده و من تلاشم خیلی بیشتر شده و ترازم خیلی رفته بالا و اوضاع رو به راهه. اما متاسفانه یا خوشبختانه کم کم من به مشاورم علاقه مند شدم.

به خاطر سر سنگین بودنشون به خاطر سر و وضع ساده و ادبشون. کلا همه چیزش به دلم نشسته. اینم بگم که من از همه چی دارم ( پول، قیافه، ایمان ) خانواده ی سالمی هستیم و پدر و مادرم تحصیلات عالیه دارن یعنی رشته ای که مشاورم میخونه. از زندگی هم هیچ توقع بالایی ندارم اما این ها رو که نمیشه وسط بحث درسی مطرح کرد! نمیدونم مشاورم هم از من خوشش میاد یا نه. یا این که چطور من خودم رو به ایشون بشناسونم.

خیلی ببخشید که طولانی شد.


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)