سلام

من یک پسر بیست دو ساله ام که دنبال یک کیس خوب برای ازدواجم . تا چند وقت پیش فهمیدم دختر عمه ام مورد خوبی برای ازدواج باشه خیلی دوس داشتم ایشون بشناسم بخاطر همین تو تلگرام باهشون بحث کردم هیچ حرفی هم در مورد ازدواج نزدم تا حالا.

ولی چیزی که پیش اومده اینه که ایشان در تلگرام خیلی بی محلی میکنه و اینکه در دنیای واقعی اصلا فرق داره مثلا تو مهمونی ها خیلی دور ور من میچرخه یا حتی یه جوری داره خود نمایی میکنه ولی من واقعا گیج شدم با این تناقض که ایشون به من علاقه داره یا نه ؟

آخه به دلیل مشکلات خانوادگی نمیتونم رو به روشون خواستگاری کنم میترسم جوابشون منفی باشه اونوقت با کشمکش های خانوادگی کدورت پیش بیاد از دختر خانم ها میخوام توضیح بدن چون که این مشکل بدجور منو پیچونده .

ممنونم از همگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)