سلام

من یه خانومم که 2 ساله عقدم ، مشکل من نماز نخوندن همسرمه, من قبل ازدواج میدونستم ولی چون اخلاقش اوکی بود قبول کردم ازدواج کنم باهاش و اونم قول داد که نماز بخونه ولی متاسفانه نمیخونه تو خانوادشم هیشکی نمیخونه, البته همسرم خیلی راستگو, چشم پاک, خوش اخلاق, شوخ, مهربان و وفا داره همچنین خیلی نسبت به همنوع دلسوز هس فقط مشکلم باهاش همین نماز نخوندنش هست راهنماییم کنید چیکار کنم ؟

از نظر خودم علت نماز نخوندنش تنبلی ایشونه .


مرتبط :

چه جوری میتونم در نماز تداوم داشته باشم؟

یه جوری قانعم کنید که نماز بخونم

می خوام دختری نماز خون بشم

میترسم نماز بخونم توقعم از خدا بالا بره

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)