سلام دوستان

من دختریی هستم که شرایط ازدواج رو ندارم یعنی اینکه سنم رفته بالا حالا من همیشه باید حرفای مردم رو تحمل کنم دختر ... و غیره ... و خسته شدم از حرفای مردم که عادت دارن تو کار ملت فضولی کنن .

منشا اونم فقط زن جماعته . اینایی که گفتم فقط مشکلاتی که بود برام پیش اومد که هر وقت بهم میگن دختر ... عذاب میکشم و تحملش واقعا برام سخته و حالا خونوادم برام نگران شدن که ما تا ابد زنده نیستیم رو سرت .

من راستش تصمیم گرفتم خونه کرایه کنم توش زندگی کنم تا بعدا خیالشون راحت باشه تا اینو به مامانم گفتم وای خاک بر سرم شد برین قرص فشارمو بیارین الان فشار خونم میره بالا من به مادرم گفتم مامان فک کردی این تصمیم گرفتن خونه برام راحته ؟نه راحت نیست . میدونم مردم حرف در میارن ولی من باید به فکر اینده خودم باشم .

من تک فرزند هستم و نه برادری دارم که ازم حمایت کنه پس خودم از خودم حمایت کنم این یه حقیقته که باید قبولش کنم که تا اخر پدر و مادر رو سرم نیستن و باید تنها بتونم مشکلاتمو حل کنم .

بعد به مادرم گفتم یکم که اروم تر شد بهش گفتم مادر عزیز و مهربونم ببین من شرایط ازدواجو ندارم پس باید خونه بگیرم چون سنم رفته بالا . الان سوالم اینه من بخوام خونه بگیرم برای خودم واقعا اشتباه است چون که شرایط ازدواج رو ندارم.

منم میدونم دید مردم نسبت به دختریی که میخواد خونه بگیره بده و دیگه چاره ای برام نمونده.


بیشتر بخوانید ...

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم


مرتبط:

دخترم، تصمیم دارم بعد از کنکور از خانواده م کاملا جدا بشم

نظرتون درباره مستقل شدن دختر در دوران مجردی چیه؟

تجربیات شما در مورد زندگی دانشجویی و مستقل یه دختر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)