سلام

من دختری هستم که به آقا پسری علاقه مند شدم و به ایشون گفتم این مسئله را و ایشون گفتند که به خاطر شرایط خودشون نمیتونن به ازدواج با هیچکس فکر کنند و از اون به بعد ایشون انگار فراری شدند یعنی حتی کلاس هاشون را هم نمیان ( کلاس های دانشگاه ) .

میخواستم از دوستان به خصوص آقایون بپرسم که دلیل رفتار ایشون چیه ؟ ایا فکر میکنند ممکنه من مجبورشون کنم که با من ازدواج کنند ؟ ( در صورتی که من به ایشون گفتم اگه جوابشون رد باشه فراموششون میکنم و با خواستگاری که دارم ازدواج میکنم )  و یه سوال دیگه اینکه چه دلیلی میتونه وجود داشته باشه که یه پسر اصلا نخواد با هیچکس ازدواج کنه؟ ممنون میشم که راهنماییم کنید چون فکرم خیلی درگیره .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)