سلام

یه دختر ۲۴ ساله هستم و سه فرزند هستیم از برادرم ۶ سال و از خواهرم ۳ سال کوچکتر هستم و برادرم ان شاء الله در شرف خواستگاری ست و خواهرم ازدواج کرده و رفته ، من یک سری ملاک و معیارها دارم که به نظرم معقولانس ولی از لحاظ مردم نمیدونم به صورت تیتر وار می نویسم فقط تمسخر و توهین نکنید ممنونم

از لحاظ جنسی

من که ازدواج نکردم که بدونم گرم مزاج هستم یا سرد مزاج ولی خ.ا. داشتم متاسفانه و از این حیث خیلی از خودمو کار زشتم ناراضیمو سعی بر ترک ۱۰۰٪ دارم حالا با توجه به این مسائل ایده آل من اینکه کم کم در هفته دو بار رابطه داشته باشیم و اگر دوست داشته باشه هم هر شب . همه جوره از لحاظ جنسی سیرش می کنم چون شوهرمه انقدر میخوامش حاضرم رابطه اورال هم داشته باشیم اما قبلش وانمود می کنم که هر چی تو بگی اما خب ضرر هم داره و اینا و صاحب بچه هم بشیم ساعت مشخصی داریم فقط واسه سکس هیچ چیزی نمیتونه در زمان و مکان رابطه ما خلل ایجاد کنه اما تو دوران عقد رابطه جنسی به هیچ طریقی نباید باشه چون خانوادم اجازه نمیدن ما بغل هم ...

خواهرم با پسرخالم ازدواج کرده بود شب خونمون نمیذاشتن بخوابه یا این خونه اونا بخوابه از این خبرا نیست

مسائل مالی :

من خیلی تأکید دارم که پولی که قرار خون شه تو بدنمون باشه باید حلال شه نه نزول بدیم نه نزول بگیریم شده فرش زیر پامونو هم بفروشیم باید بفروشیم حتی اسم نزپل تو خونمون نیاد و بالعکس پول نزول ندیم

مسائل خانوادگی :

جایی که نامحرم باشه خوابم نمی بره از این اخلاق ها ندارم خونه کسی شب بخوابم یا برعکس کسی شب تو خونه ما بخوابه یعنی مسافرت هم بریم فامیل تو شهرستان داشته باشه از این اخلاقا ندارم تو خونه کسی بخوابم باید خونه بگیره اگر داشت هتل نداشت خونه اجاره کنه

مسائل خانواده :

مادر ایشون مثل مادر خودم خواهند بود یعنی احترامشون واجبه به شرط اینکه تو زندگیمون دخالت نکنند و شوهرم هم لازم نیست هر چی میشه خونه مادرش اینا به من بگه به هر حال هر خانواده ای نگفته هایی دارند که لازم نیست عروس بدونه و برعکس من هم هر چی تو خونه بابام بشه به اون نخواهم گفت

مسائل کار :

من شاغل نیستم و نخواهم شد ، مرد باید شب خونه خودش بخوابه با مأموریت رفتن اصلا کنار نمیام هیچ جوره

مسائل عشق و عاشقی :

نباید عاشق شده باشه اگر هم شده باشه عاشق فامیل نزدیک نشده باشه و اصلا برام قابل تحمل نیست چون میره تو خط مقایسه و شک و بدبینی اینا

مسائل فرزندی :

من دوست دارم ۲ یا ۳ تا بچه داشته باشم اصلا از تک فرزندی خوشم نمیاد دیگه دو تا بچه رو باید داشته باشیم .

مسائل رفت و آمد :

من اهل هر روز خونه مامانم باشم نیستم هفته ای دو روز می رم و برعکس هر روز خونه مادرشوهر نمیرم اهل رفت و آمد هستم اما نه دیگه هر روز خونه ی اینو اون باشیم معقول هر روز هر روز خواهراش و داداشاش خونمون باشن نه معقولانه همه چی باشه و این هم برای خودم هم باید رعایت شه

مسائل مسافرت :

از مسافرت خارج هم خوشم میاد رفتیم رفتیم نرفتیم نون شب نیست که مسافرت هم باید سالی دو بار یا سه بار بریم با خانوادش گاهی بریم هر دفعه بخوایم بریم مسافرت اونا هم بخوان بیان از این خبرا نیست گاهی وقت ها نه هر جا خواستیم بریم اونا بیان .

مسائل رفتاری :

مادر و خواهرش مثل خواهر و مادر من هستند احترامشونو نگه خواهم داشت مادر احترام داره اما اخلاقم نیست که با جاری و خواهرشوهر درد و دل کنم یا شکایت شوهرمو به خانوادش کنم مشکل من ربطی به خانواده ها نداره مسائل خونه باید تو خونه چال شه

مسائل محرم و نامحرم :

تعهد خاصی به برند و مارک خاصی ندارم اما شیک پوشیم مهم خوش پوش هستم آرایش خواهم کرد اهل رقص در عروسی های مختلط نیستم ، نامحرم باشه روسری یا شال سر می کنم با تمایل دست به کسی نمیدم ولی دست دراز کنه دست میدم ولی تا حالا پیش نیومده جز یه بار .

مسائل حجاب :

محجبه نیستم و نخواهم شد از چادر خوشم نمیاد زور که نیست بهترین پسر بیاد عمرا چادر سر کنم نباید سعی بر تغییر من داشته باشه من همینم عوض نمیشم

مسائل پزشکی :

من دو بار عمل گوش انجام دادم و به تازگی فکم رو عمل کردم

مسایل اعتقادی :

به بخت بستن و پا قدم و منحوس بودن و این چیزا مطلقا اعتقادی ندارم و اصلا نمیتونم چنین خانواده هایی رو بپذیرم

مسائل تحصیلی :

تحصیلاتش واسم مهم نیست چون آدم از عقل و بازوش پول درمیاره چون اطرافم کم کسانی رو ندیدم که تحصیلات بالا داشتند اما نمیتونستند یه پیچ باز کنند تحصیلات بالا نشانه عرضه فرد نیست . چه بسا کسانی رو دیدم که تحصیلات دیپلم داشتند اما چه زندگی درست کردند خودم دیپلم دارم دو ترم رفتم دانشگاه بنا به دلایل خصوصی انصراف دادم و قصد ادامه تحصیل ندارم .

مسائل ظاهری :

باید شیک پوش باشه و به ظاهرش توجه داشته باشه از پسر ژولیده پولیده خوشم نمیاد چون ممکن یه در صد با کسی مقایسه ش کنم که خدایی به اون ظلم میشه پس باید رعایت کنه

مسایل خاله زنک بازی :

اهل شنیدن غیبت خواهر شوهر و جاری نیستم اصلا تو این فازها نیستم راه خودمو میرم راه خودمو میام به کسی کاری ندارم زندگی خودم فقط مهم اهل حسادت کردن نیستم و اصلا حق نداره منو با کسی مقایسه کنه .

اهل جمع کردن پول هستم تو شرایط دارایی باید پس انداز داشته باشیم تا زمان نداری محتاج جیب کسی نباشیم .

مسائل عاطفی :

نباید سالگرد ازدواجمونو یادش بره و تولدمو یادش بره نمیگم طلا بخره اما توقع هدیه دارم حالا نه هدیه گرون ولی باید هدیه بخره هر چی دوست داشت .

مسائل آرایش و صورت :

حق دخالت در رنگ کردن موهامو ، ابرو اینا نداره ( تو این سایت دیدم یه سری پسرا خوششون نمیاد واسه تنوع سالی دو بار رنگ می کنم ، به ظاهر موهام اهمیت میدم و آرایششون می کنم سعی بر تنوع دارم دوست ندارم تکراری شم .

فضای مجازی :

اهل فضای مجازی نیستم و اگر قبلا انیستا یا لاین و .... داشته باید حذف کنه

این ها افکار و عقاید شخصی من نسبت به ازدواجم بود نه جامعه زندگی خودم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)