سلام‌...
پیشاپیش از اینکه راهنماییم میکنید ممنونم. دختری ۲۵ ساله هستم . در شرف مراسم عروسی ام... با همسرم‌ هیچ مشکل خاصی ندارم. اما گذشته ی ایشان خیلی آزارم میده. هرگز دختری نبودم که پیله کنم و سوال پیچش کنم. ایشان هم واقف به این موضوع هست و بابتش بارها قدردانی کرده.
ایشان درباره ی گذشته شون مسائلی رو گفتن ، اما به صورت کُلی و خیلی سربسته. منم اون موقع خیلی ریز نشدم توی جزییات ... اما مسائل و اتفاقاتی پیش اومد که بطور کاملا اتفاقی متوجه شدم که ایشان روابط نزدیکی با چند تا خانوم داشتن... که بر میگرده به ۳_۴ سال پیش...
من کنکاش نکردم. این اطلاعات بطور اتفاقی رو شد... و فهمیدن این مسائل منو خیلی آزار میده. نمیدونم چطور کنار بیام. خودمو با جملات مثبت و‌ حرفای روانشناسانه گول میزنم... اما بازم ماهی سه چهار بار؛ افکار منفی سراغم‌میاد... نمیدونم باید چکار کنم... ؟ خیلی خیلی دلم میگیره از گذشته ش. چیزی رو به روش نمیارم و سرزنشش نمیکنم. اما....‌ خودم‌ دارم نابود میشم.
لطفا راهنماییم کنین.خواهش میکنم....در مقطع حساسی هستم.... روابطشون رو‌ نمیدونم در چه حد بوده.
کمکم کنید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)