سلام

از همه عزیزان علی الخصوص خانم ها این سوال رو دارم . سن من بالای سی سال هست .
من مبتلا به بیماری پوستی پسوریازیس هستم . این بیماری میشه گفت لاعلاج هست و فقط میشه در برهه های مختلف تا حد امکان کنترلش کرد . نوعی خشکی پوست بسیار شدید هست .

من تو چهره ام هیچ گونه نشانی از این بیماری نیست ولی دست های من از بالاتر از مچ تا بالای آرنج درگیر این بیماری هست به طوری که هیچ وقت نمیتونم پیراهن آستین کوتاه بپوشم .

میخاستم ببینم اگه من برای خواستگاری جایی برم اصلا امکان داره کسی با این شرایط حتی به حرف های من گوش کنه ؟ اصلا خانمی هست که بتونه با این شرایط من کنار بیاد ؟

آیا به نظر دوستان تو جلسه اول باید این رو بگم یا جلسه های بعد ؟ یکی از علل مهم اینکه تا این سن من اقدام به ازدواج نکردم هم همینه .

ممنون میشم دوستان پاسخگو باشن .من هیچ جای دیگه ای ندارم که این سوال رو مطرح کنم . باز هم ممنونم .


مرتبط:

به خاطر یه مشکل در بدنم، به دنبال بهانه برای رد کردن خواستگارم هستم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

خواستگارم بهم گفته توانایی برقراری رابطه جنسی رو نداره

آیا خواستگارم بدن منو با بدن زن های فیلم های ... مقایسه خواهد کرد ؟

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

به خواستگارم بگم بواسیر دارم ؟

اگر خواستگارم منو بدون آرایش ببینه میره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)