سلام

من یه مشکلی دارم خیلی عذابم میده ... . دیگه خستم کرده. نمیخوام از خودم تعریف کنم ، من دختر باهوشی ام ولی ارتباط برقرار کردنم خیلی ضعیفه. زود بهم بر میخوره ، ناراحت میشم ، گریه میکنم.

به خاطر اینکه ناراحت نشم و یه وقت خدایی نکرده کسی بهم چیزی بگه ، خیلی کم حرف میزنم، خودم حالم داره از خودم بهم میخوره. اگه یه مطلب یا موضوعی رو عالی بلد باشم ولی بازم اگه یکی ازم بپرسه ، فقط صدای تپش قلبمو میشنوم! نمیدونم چجوری میخوام برم دانشگاه . تازه اونجا مختلط هم هس ! بدتر

شاید باورتون نشه ، ولی من طی سال گذشته شاید هر شب گریه میکردم. اصلا بعضی موقع ها دلیلشو خودم نمیفهمم! از کنفرانس دادن اصلا فراریم! مطلبو عالی میگمااا ، از برم  ، ولی انقدر صدام میلرزه و قرمز میشم که همه با تعجب نگام میکنن. شاید بعضیا بگن برو مشاوره و ... اینا ، ولی مامانم درکم نمیکنه و منو نمی بره ، میگه تو خیلی ام خوبی! از اینکه بخوام وارد جامعه بشم میترسم، خیلی مسخرس نه ؟، تازه به خاطرش از بزرگترین آرزوم دارم میگذرم در صورتی که لیاقتشو دارم.

خسته شدم ، همه غمو غصه هام تو دلم سنگینی میکنه! خیلی حالم بده و دارم اذیت میشم . کمکم کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)