سلام

شاید عجیب باشه نمیدونم اما میخواستم بدونم من طبیعی هستم یا کسی مثل من وجود داره ؟ دختری هستم که 1 سال و نیمه در دوران عقدم . نمیدونم چرا دلم هیچ وقت تنگ نمیشه ! چه قبل ازدواج که دوست و آشنا و فامیل بودن اگه یه مدت طولانی هم نمیدیدمشون دلتنگ نمیشدم که بهم میگفتن بی احساس و ... .

چه الان که متاهلم و همسرمم دوست دارم ولی اگه حتی ایشونو هفته ای یکبار هم ببینم  یا کمتر ، دلتنگ نمیشم . من مشکل دارم ؟ بی مهرم ؟ بی احساسم!؟

همسرم همیشه میگه دلتنگت میشم منم واسه اینکه ناراحت نشه و فکر نکنه دوسش ندارم  متقابلا میگم دلم واسش تنگ میشه اما هیچ وقت نمیشه !
خیلی فکرمو مشغول کرده من ارتباط اجتماعی خوبی دارم با همه تقریبا میتونم ارتباط دوستانه و گرمی برقرار کنم . اما به هیچ عنوان دلم هوای کسی رو نمیکنه . 

حتی وقتی دبیرستانی بودم صمیمی ترین دوستم بعد از تعطیلات تابستان ابراز دلتنگی کرد و وقتی واکنشی ندید گفت تو خر مهری ! چیکار کنم دلم تنگ شه ؟! فقط میخوام بدونم از نظر بقیه این طبیعیه !


بیشتر بخوانید ...

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)