سلام

من دخترم و 18 19 ساله هستم. من یه اخلاقی دارم که خیلی بده، اینکه من توو انتخابام عجولانه تصمیم می گیرم. پدرم همیشه بهم میگه به خدا با این اخلاقت ضرر می کنی این قدر عجول نباش فکر نکن باید به اولین چیزی که دیدی دست پیدا کنی.

راست میگه من همیشه فکر می کنم اگه به این چیزی که الآن هست نرسم دیگه بهتر از اون رو پیدا نمی کنم. و از این طریق نگران آینده م میشم، نگران انتخاب فردی نالایق به عنوان شریک زندگیم.

تو رو خدا اگه توو انتخابی چیزی یا انتخاب شریک زندگی تون عجولانه عمل کردین و الآن پشیمونید بگین تا برای امثال من درس عبرت بشه و سرمون به سنگ بخوره. قصدم به هیچ وجه یادآوری انتخاب های اشتباه تون و ناراحت کردن تون نیست. والا من هیچ جا جز این وبلاگ نمی تونم کمک بخوام لطفاً جواب بدین خیلی ممنونم.

 

مرتبط با تصمیم گیری:

در مواقع حساس زندگی مون چکار کنیم تصمیم اشتباه نگیریم؟

کسی که میتونه بهترین تصمیم رو بگیره خود آدمه

مشکلاتی دارم که نمی دونم چه تصمیمی باید بگیرم

تو سال جدیدی که داره میاد تصمیم به تغییر گرفتین؟

همه ش تو زندگی تصمیم اشتباه گرفتم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

من نمیدونم با عقلم تصمیم بگیرم یا با دلم؟

نمیدونم تصمیمی که گرفتم درست بوده یا نه؟

چکار کنم شوهرم احساسی تصمیم نگیره؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش تصمیم گیری (۹ مطلب مشابه)