با عرض سلام خدمت بچه های خانواده ی برتر

من یه دختر 20 ساله ام . چند وقتی میشه که سوالی تو ذهنم هست و دنبال جواب براش میگردم . با خودم گفتم این جا بهترین جایی هست که میتونم سوالم رو بپرسم.

اما سوال من؛

من دختر خوب ، با ایمان ، با حیا ، و با اخلاقی هستم ولی گاهی اوقات برای دل خودم برای خودم دلبری میکنم جلوی آیینه ، مثلا وقت هایی که تنهام برای خودم آرایش میکنم ، تیپ میزنمو لباس شیک و قشنگی میپوشم و برای خودم آواز میخونمو میرقصم.

چون یه برادر جوون تو خونمون داریم و پدرمم هستن که ان شاء الله سایه شون همیشه بالا سرمون باشه ، مواقعی که تنهام برای خودم این کارا رو میکنم ، اون هم نه برای تحریک کردن خودم (حواسم به خودم هست)  ، فقط به خاطر دل خودم و شاد شدن روح و روانم ، و خلاصه جلوی پدر و برادرم خیلی هم مراقب پوشش و رفتارم هستم.

حالا برام دو تا سوال پیش اومده :

1_ آقایون حاضر به ازدواج با چنین دختری هستن یا نه ؟ یعنی اینکه بفهمن دختر مورد علاقه شون اگر این کار رو انجام داده باهاش ازدواج میکنن یا نه؟ ( چون من نمیخوام در آینده تو مراسم خواستگاری از همسر آینده ام چنین چیزی رو هم پنهان کنم، میخوام راستگو تو همه چیز باشم).

2_چند وقت پیش یه جایی خوندم که نوشته بود دلبری کردن فقط برای همسر حلاله و حتی برای خود دلبری کردن  هم اشکال داره، میخواستم ببینم درسته یا نه؟ ( چون من این حرفو از یه جای معتبر نخوندم ، گفتم اینجا بپرسم ببینم درسته یا نه ).


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)