با سلام و وقت بخیر

از دوستانی که در این زمینه تجربه دارن تقاضای کمک داشتم، ممنون میشم اگر که من رو راهنمایی کنید.

حدودا یک ماه پیش یکی از اقوام دور ما که پسر تحصیلکرده و خوبی هستند به خواستگاری من اومدن. البته قبل از اینکه جلسه خواستگاری برگزار بشه، چون که ایشون از این ترس داشتن که ما با هم به مشکل بربخوریم و به نتیجه ای نرسیم و چون فامیل بودیم بنابراین شماره من رو پیدا کرده بودن و ما به مدت یه هفته با هم در ارتباط بودیم.

من اصلا فکرش رو نمیکردم که ایشون یک روزی به خواستگاری من بیان. البته این رو بگم که خودم هم تحصیلات عالیه دارم و از نظر اخلاقی در بین اقوام و فامیل مشهورم. ولی خب از نظر ظاهری قیافیه ی معمولی دارم.

خلاصه ایشون به خواستگاری من اومدن ولی ظاهرن مادرشون راضی نبودن و از قیافه ی من خوششون نیومده بوده. و من با ایشون یه هفته بعد از خواستگاری غافل از اینکه مادرشون ناراضین صحبت کردم. توی این مدت از اونجایی که من با کسی ارتباط قبلی نداشتم و ایشون هم بسیار آدم احساسی بودن و ابراز احساسات میکردن من کاملا مغزم درگیر ایشون شد.

بعد از اینکه فهمیدم مادرشون مخالفن ما ارتباطمون رو قطع کردیم. ایشون به من گفتن که من رو خیلی دوست دارن ولی من احساس میکنم که ایشون واقعا تلاشی نکردن که مادرشون رو راضی کنن.

چون همه میگن اگه پسری دختری رو بخواد حتما میتونه مادرش رو راضی کنه. ایشون بعد از این ماجرا یکبار دیگه هم برگشتن و من چون ایشون رو دوست داشتم باهاش حرف زدم و یکبار هم بیرون همدیگرو دیدیم.

ولی باز هم کار به جایی نرسید. الان من واقعا مغزم ارور میده و نمیدونم چکار میتونم بکنم. واقعا اگه پسری اون هم کسی که ادعا داره احساسی هست دختری رو دوست داشته باشه انقد راحت ازش جدا میشه؟

یا اینکه دلیلش اینه که این آقا تکلیفش با خودش معلوم نیست؟ و من الان موندم جواب خودم و ذهن و قلبم رو چی بدم؟
من تا حالا که 24 سال سن داشتم به هیچ کسی نگفته بودم که دوسش دارم ولی به این آقا گفتم. حالا موندم واقعا
لطفا از تجربیاتتون بگید و من رو راهنمایی کنید که چه برخوردی داشته باشم وقتی که ایشون رو دیدم و چکار کنم؟ آیا ایشون رو فراموش کنم و بهش فکر نکنم ؟ هر چند که میدونم این خیلی سخته برام.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)