با سلام
من مشکلی دارم که امیدوارم با کمک شما حلش کنم و از این عادت بد نجات پیدا کنم .
من یه دختر مجردم بین سی دو تا سی و چهار سن دارم تا الان که یاد ندارم روز خوشی در زندگیم تجربه کرده باشم .
همش مشکل همش بدبختی الان به یه دختر افسرده مبتلا شدم که وقتی نگاه میکنم به خودم که تحصیلات دارم ظاهر دارم خونواده با ایمان دارم آبرو دارم ولی بدبختم افسرده تر میشم .
دکتر رفتم قرص مصرف کردم بعد از مصرف قرصها مثل یه ادم اهنی شدم ، نه میتونم بخندم نه گریه کنم نه حوصله کسی دارم . فقط شب و روز کارم دعا و قران خوندنه .
تا اینجا که هیچ .. مشکل من اینه که زیاد خاطرهای تلخ گذشته خونوادم میاد تو سرم.  اشتباهات برادرهام ، حتی جوری میشم که برادرهامو گاهی شدیدا نفرین میکنم ولی بعد پشیمون میشم .
میخواستم منو راهنمایی کنید که چیکار کنم که روزهای گذشته یادم بره و دیگه از این عادت بد خلاص بشم . اخه من  چند سال پیش عقد کردم ولی تو دوران عقد جدا شدم اینو بگم حتی یه ثانیه از روزهای عقدم یادم نیست انگار خواب دیدم اونی که منو به شدت ازار میده اشتباهات گذشته خونواده ام هست  .
از راهنمایی دلسوزانه شما متشکرم امیدوارم که ناجی من باشید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)