سلام و درود خداوند برشما
محل زندگی من نزدیک یک خوابگاه دانشجویی دخترانه هست و زمان رفت و آمد تو محل متاسفانه شاهد خیل عظیم جمعیت پسران ماشین سواری هستم که تو کوچه ترافیک راه اندختن برای دید زدن و احیانا سوار کردن دخترا .
خوب قاعدتا یه عده از دخترایی که اهلشن بدشون نمیاد از این وضعیت اما بارها دیدم دختران محجبه و متینی که در حین رفت و آمد مورد آزار این قشر پسرا قرار میگیرن .
خوب قاعدتا من از این وضع بشدت ناراحت هستم و بارها برخورد کردم اما انقدر این اتفاقا عادی شده و مردم بی تفاوتن که این مزاحمین نوامیس باز به خودشون اجازه تکرار این کار رو میدن .
میخوام بپرسم من تو این وضعیت باید چیکار کنم بعضی وقتا به خودم میگم تو هم مثل بقیه بی تفاوت باش ولی غیرتم اجازه نمیده ببینم یه پسر بی سروپای علاف داره دختر مردمو آزار میده وقتی ترس اون دختر بیچاره رو میبینم که چطوری دستپاچه شده که خودشو به یه جایی برسونه تا از شر ماشینا و راننده هاشون خلاص شه با خودم میگم اگه اون دختر خواهر خودم بود الان چیکار میکردم .
قاعدتا جوابش مشخصه باید دهن اون راننده رو صاف کنم اما چن بار ؟  تا کی ؟ چرا انقدر مردم بی تفاوت شدن که اون راننده با شیشه دودیش به خودش اجازه میده جلو چشم اهل محل این کار رو بکنه ؟ باز هم میگم یه عده از این دخترا خودشون عامل تشدید این جور اتفاقا هستن هرچند باید جلو خرابکاری اون ها هم گرفته بشه ولی منظورم بیشتر به دخترایی هست که اهل هیچ نوع رابطه خارج شرعی نیستن و شاید صدها کیلومتر راه از خونه و خونواده دورن به امید تحصیل ولی جامعه اینجور براشون نا امن شده .
شما اگه جای من بودین چیکار میکردین پلیس هم  متاسفانه به هر دلیلی نمیتونه زیاد تاثیر گذار باشه

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)