سلام عرض ادب

اسمم رضا هستش 22 سالمه.  از خصوصیات اخلاقی خودم بگم خیلی اروم و احساسی هستم و پسری مذهبی که همیشه رعایت همه رو میکنه واخلاقم یه جوریی که نمیتونم ببینم یه حیون جلوی من اذیتت کنن چون حتما ببینم به اون طرف زود پرخاش میکنم.  بخاطر همین که دوست نداشتم هیچ حیونی کشته بشه ، الان 8 ماهی هستش که گوشت گذاشتم کنار و مصرف نمیکنم .

مشکل اصلی من اینه که نمیدونم چرا دیگران از اخلاق خوبم سوء استفاده میکنن ؟ نمیدونم چطور جوابشونو بدم خسته میشم از حرفاشون . امسال بعد خدمتم بعد دو سال امسال میخوامم کنکور بدم ولی میبینم دایی هام و دیگران بهم میگن چرا میخونی دانشگاه بری چی بشه !؟ خییلی خانواده بدی دارم انگار من باهاشون فرق دارم اصلا اهل درک کردن نیستن نمیدونم چطور جوابشون بدم . فکر کنم هر کسی داخل این خانواده باشه قطعا مشکل براش پیش میاد.
دلم برای اون دختری میسوزه که میخواد وارد خانواده ما بشه اخه پیش خودم میگم دختر مردم گناه که نکرده بیاد زن من بشه ولی خدا شاهده من با هیچ دختری دوستی خاصی نداشتم و چهارچوب اخلاقی رو رعایت میکنم .

ولی خیلی خجالتی ام میترسم زن بگیرم نتونم اون چنان باید شاید احساسمو بهش بگم و ارتباط اجتماعی ضعیفی دارم

نظر شما چیه دوستان خانواده برتر
چیکار کنم با این همه مشکل خسته شدم

پیشاپیش ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)