سلام خسته نباشید

راستش من 25 سالمه . دو سال نامزد داشتم و چند وقتیه ازدواج کردیم . اون موقعی که نامزد بودیم با هم چت میکردیم . پیامک میدادیم . و من تو محیط چت خیلی بهتر میتونم احساساتم رو بیان کنم . احساساتی هستم . خجالتی هم نیستم .

اما موقع حرف زدن انگار مغزم از کار میفته . وقتی بچه بودم همه بهم میگفتن زبون دراز ! اما از وقتی که بزرگ شدم انگار توانایی سخن گفتن رو از دست دادم . اصلا نمیتونم با حرف زدن ابراز احساسات کنم . حتی از صحبت معمولی هم فرار میکنم .

فکر میکنم شاید چون چند بار صحبت کردم و حرفم رو قطع کردن و فکر کردم صحبت کردنم برای کسی اهمیت نداره این اخلاق بوجود اومده برام . شایدم چون از نظر خودم صدای خوبی ندارم . اما این همسرم رو خیلی اذیت میکنه . همش میگه حوصلمو نداری . عوض شدی . دوسم نداری .

هر چقدر هم بهش توضیح میدم که اینجوری نیست که فکر میکنه فایده ای نداره ،‌من تو شهر کوچیکی زندگی میکنم که روانشناس نداره! چجوری میتونم این مشکلم رو برطرف کنم؟ صحبت  کردن تو آینه هم فایده ای نداره اصلا ...

مرتبط:

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

مرا در خانه سروی هست

پیشنهاد ایده برای روابط عاشقانه در قالب بازی

در ازدواج، انتظار یه خانوم از رابطه عاشقانه چیه ؟

دلتنگی های عاشقانه و غیر عاشقانه

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9)

عاشقانه ترین خاطرات تون رو به اشتراک بذارید

قربون صدقه های عاشقانه 2

در حسرت یه بوسه،یه پیام عاشقانه،یه عزیزم ... موندم

زیبا ترین حرف عاشقانه ای که از همسرتون شنیدید چیه ؟

حرف های عاشقانه یعنی چی؟

قربون صدقه های عاشقانه

فضاى وبلاگ رو عشقولانه کنید




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)