سلام

من پسری هستم که پدرم بیماری روانی دو قطبی داره. پدرم این بیماری رو از نوجوانیش داشته و چند بار بستری شده و الان 60 سالشونه. پدرم کارگر بوده و دو سالیه به خاطر بیماریش از کار افتاده شده.

من تک پسر هستم. پدرم  هر یکی دو سال یک بار حالش وخیم میشه و نیاز به بستری پیدا میکنه. من میخوام از طریق بیماری پدرم برای معافیت کفالت سربازی اقدام کنم. خود پدرم با این بیماریش از سربازی معاف شد. توی سایت دیدم در مورد بیماری دو قطبی سوال شده و خیلیا جواب داده بودن گفتم شاید در این زمینه مورد نطر منم اطلاعات داشته باشین.

سوالم اینه: کسی هست خودش یا یکی از آشناهاش از طریق این بیماری معافیت کفالت گرفته باشه؟ اگر هست لطفا نکته یا راهنمایی اگر به ذهنتون میرسه بهم بگید. در ضمن من با مراحل و نحوه گرفتن معافیت کفالت کامل آشنا هستم. فقط دنبال اینم بدونم که تجربه شخصی شما ( در صورت داشتن ) چطور بوده.
مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)