سلام دوستان

حدود چهار سال ازدواج کردم با دختری که از نظر طبقاتی از خودم پایین تر بود، اما از ابتدا خانواده همسرم سعی در بی ارزش نشان دادن تلاش ها و دستاورد های ما میکردند، امکاناتی که برای زندگی فراهم کردم را علیرغم اینکه از زندگی متوسط بسیار بالاتر هست نادیده میگیرند و مداد سعی در بی ارزش نشان دادن آنها میکنند، حتی زندگی برادر همسرم که ضعیف تر از ما هست رو به رخ من میکشند و در رابطه با درآمد برادر و پدر همسرم بزرگ نمایی میکنند و متقابلا درآمد و موقعیت کاری من را شانسی و گذرا میدانند.

هر کار که اطرافیان میکنند رو با تعریف و تمجید یاد میکنند اما وقتی من همان کار را انجام میدهم میگویند وظیفه ات بوده و با توجه به وضع مالیت کم گذاشتی! حتی در پشت سر جوری از زندگی ما صحبت میکنند که انگار ناچارا با وضع ضعیف زندگی ما میسازند و به ما کمک مالی میکنند!

این مسائل گاهی حتی در ذهن همسرم هم اثر میکند و همیشه از وضعیت زندگی و کارهایی که برایش میکنم ناراضی است


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)