سلام

زود میرم سر اصل مطلب ، ضمن اینکه جمله بندیم خوب نیس بس که حرف دارم و نمیدونم از کجا شروع کنم ... .

22 سالمه، شخصی بهم علاقه داره که یک سال ازم کوچیکتره 3_4 سالی هست همدیگه رو میشناسیم. اما مشکلی که من با ایشون دارم اینه که نمیگه کی میاد خواستگاری ، یعنی با اصرار من میگه مثلا منتظر فلان کاره و کاره که رو به راه شه .

ولی انگار من دوست دارم هر روز بپرسم. و یه تاریخ دقیق بدونم ازش. ولی خب اون بنده خدا هم حق داره ندونه چون فعلا چیزی نداره ولی خانواده خوبی داره که میتونه کمکش کنه. اینه که من خودمو بلاتکلیف میدونم. و دقیقا نمیدونم باید چه جوابی به خواستگارام بدم.

از طرفی دوست دارم با کسی که دوستش دارم ازدواج کنم از طرفی میترسم بخاطر اختلاف سنیمون یا مخالفت خانوادم . و از اونجا که من شکاکم و حال به حالی که دم به دیقه شک میکنم که نکنه منو نمیخواد و واسه اینه که نمیاد خواستگاری و دقیقه بعدش میگم خب راست میگه فعلا آس و پاسه که بیاد .

واسه ایناس که تکلیفم با خودمو آیندم مشخص نیست و واقعا درموندم به خواستگارام چی بگم. چه تصمیمی درسته چی غلط. میترسم ازدواج کنم و بعدش پشیمون بشم که چرا صبر نکردم کسی که دوسش دارم شرایطش جور شه و بیاد.

از طرفی بخاطر شکاکیتم میترسم سرکارم گذاشته باشه و بخاطر اینکه تا حالا هیچ قراری با هم نذاشتم و ارتباطمون خیلی خیلی کمه نمیتونم بفهمم قصد واقعیشو. مشکل من اینه که نمیدونم چه تصمیمی باید بگیرم زیاد اعتمادی به خودم ندارم که از زندگیم بدون اون راضی باشم. و همچنین میترسم با ازدواج کردن من بلایی سر اون بیاد.

هر وقتم بهش میگم کی میای میگه 2_3سال دیگه تا خدمت کنم و سرکار و ... هنوز هیچی ندارم. حالا شمایی که با تجربه هستین منو راهنمایی کنید که تصمیم درست بگیرم. اینم بگم همین الانم که فکرشو میکنم با کسی زندگی کنم به جز اون حالم گرفته میشه و خفه میشم نمیتونم.

و یه چیز دیگه با خانواده ای که با روابط دوستی مخالفن و لو رفتن رابطه مون (قبلا) و همچنین اختلاف سنیمون چند درصد احتمال مخالفت شدید هستش ؟

چطور میشه با حرفای یه پسر فهمید قصدش چیه ؟ مثلا اینکه 3 ساله قیافمو هم ندید و هیچ وقت اهل قرار مدار نبودیم ( البته همو میشناسیم ) میتونه تا حدودی دلیل بر این باشه که واقعا میخوادم؟

سرتونو بردم شرمنده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)