سلام دارم خدمت هم دوستان

بنده 31 سالمه و خدا رو شکر شاغل و کارمند با تحصیلات فوق لیسانس و مجرد . الان که دارم این مطلب رو مینویسم خیلی دلم گرفته . مشکل من اینه از هر دختری که خوشم اومده اون از من خوشش نمیاد و به احتمال زیاد مشکل از چهره منه.

من یه چهره معمولی با قد معمولی دارم . در تمام زندگیم تنها بودم و تقریبا هیچ دوست صمیمی ندارم اما همیشه روی پای خودم وایسادم و برای مستقل بودن از نظر مالی خیلی سختی کشیدم . تا حدودی مغرورم و دوس ندارم از نظر فکری و عاطفی آویزون کسی باشم .

همین دیشب بود که با یه خانومی که به وسیله یه رابط اشنا شدم برای ازدواج و طبق گفته های واسطه خیلی دختر خوب و خانم و با کمالاتی بود اما به محض اینکه عکس خودمو به وسیله رابط برای ایشون فرستادم جواب منفی داد و راستش با این کارش غرورم شکست .

به نظرتون من باید چیکار کنم در مورد خودم و این خانم . بی صبرانه منتظر نظرات ارزشمندتون هستم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)