سلام

بهترین عکس العمل در موقعی که کسی جلو چند نفر خیطت کنه یا به اصطلاح تیکه و یا حتی تحقیر بکنه، چیه !؟

میدونم بقیه هم با چنین افرادی برخورد داشتند و برای همین خواستم ببینم که شما در چنین شرایطی چیکار می کنید !؟  یا اصلا چیکار باید کرد !؟  یعنی برای هر کدوم ، چه تیکه ، چه خیط کردن، چه حتی تحقیر ... چیکار باید کرد !؟

خودم به دو چیز فکر می کنم :

1- چیزی نگم شاید تو آینده اگر الان چیزی بگم پشیمان بشم

2- اگر هم چیزی نگم طرف پر رو میشه تو زمان دیگه تو آینده با خودش بگه" قبلا بهش تکیه انداختم زبون نداشت بازم بیام ضایعش کنم ".

اگرم دارم اشتباه می کنم شما کمک کنید. 

به تجربه همتون نیازمندم چون از دسته موارد اجتماعی محسوب میشه و میدونید که دونستن عکس العمل هم لازمه.


مرتبط :

با افرادی که بی دلیل از ما بدشون میاد چه برخوردی بکنیم ؟

برای حاضر جواب شدن چیکار میشه کرد؟

بلد نیستم جواب کسانی رو که تیکه میندازن بدم

مشکلم اینه که در لحظه، واکنش مناسب رو پیدا نمی کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)