سلام

من این پستو می ذارم که فقط برام دعا کنید بتونم حالمو خوب کنم شاید دعای یک نفر گرفت و از این وضعیت خلاص شدم.

راستش من یک دختر بین 20 و 30 ام که تا حالا نشده بود از هیچ کدوم از خواستگارام خوشم بیاد. تا اینکه یکی تو دانشگاه بهم ابراز علاقه کرد و برای اولین بار احساس کردم که داره از یکی خوشم میاد ولی بعد فهمیدم طرف ادم جالبی نبوده و نیتش چیز دیگه ای بوده.

من بنا به اعتقاداتم حتی یک بار هم باهاش بیرون نرفته بودم هر چند خیلی هم اصرار کرده بود و خطایی از من سر نزد. تو این مدت تو دانشگاه هر وقت می دیدمش کلی اذیت می شدم و اون با نگاهاش کلی اذیتم می کرد و هر چی دوستام می گفتن خب برو خودت سمتش اون شاید خوب شده و توبه کرده باشه و اینا ولی من هم چین دختری نبودم.

اذیت می شدم و فقط تو خودم می ریختم و سعی می کردم جوری وانمود کنم که ازش متنفرم و خودشم اینو فهمید و بی خیال شد. ولی دل من هنوز پیشش گیر بود. بعد چند ماه در یکی از پروژه هام یک استادی پیدا شد که قرار شد با هم کار کنم اونم حس می کردم هی سعی می کرد خودش و به من نزدیک کنه و هر چند روز یک بار پیام می داد اگه در درساتون مشکل دارین بیاین کمکتون کنم و این حرفا.

شب ها هم میومد با هام چت می کرد. یک روز که قرار بود پیشش برم با دوست صمیمم بودم . بعد از یک هفته دیگه پیامی ازش ندیدم. یک چند ماه بعد دوست صمیمم گفت یک چیزی من باید بهت بگم و منو اون اقا تو این مدت با هم بودیمو الان داریم ازدواج می کنیم. من واقعا اون لحظه نتونستم جلوی اشکام و بگیرم .

حالا اونا الان ازدواج کردن ولی من هیچ مشکلی ندارم و از ته دل ارزوی خوشبختی جفتشونو می کنم. اما این دو تا اتفاقی که توی این یک سال برام افتاده باعث شده کلی افسرده بشم و از اون دختر سرزنده قبلی هیچ خبری نیست.

خود به خود همش دارم وزن کم می کنم و خانوادم کلی نگرانم هستند . ازتون فقط استدعا دارم برام دعا کنید تا همون ادم قبلی شاد بشم و هر کی دفعه بعدی تو زندگیم اومد نیمه گمشده اصلیم باشه

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)