سلام
من 32 سالمه به خواستگاری خانومی رفتم 30 ساله که خیلی منطقی همو انتخاب کردیم و همه چیز خوب بود به هم میومدیم . مهر امسال رفتیم زیر 1 سقف .
همه چیز خوب بود. اون موقع هم که اشنا شدیم خیلی منطقی بود و از احساسات پرهیز کردیم. صداقت داشتن واقعا . به من گفتن که دوست پسر داشته قبلا و نمازم نمیخونن و معیارهای دیگه .
منم برام مهم نبود با این که خودم نماز میخونم اعتقاد دارم گذشته و عقاید هر شخص به خودش و خداش مربوطه نه من که خودم 1000 تا ایراد ریز و درشت دارم و سر تا پا تقصیرم ،‌مهم اینه اینده مطابق معیار شما باشه .
مشکلی که 1 ماهه برامون به وجود اومده اینه که ایشون بسیار بد دل شدن و واقعا زندگی بر ما بسیار تلخ شده. به طوری که من برای رابطه کاری با همکاران بعضا خانوم و حتی سن بالا به صورت تلقنی و در ساعت کاری و به صورت رسمی هم باید جواب پس  بدم و واقعا به شدت موجب آزار و اذیت و دعوا و اوقات تلخی هست این اخلاق ایشون . پیش مشاورم قبول نمیکنن بیان .
کم کم داره خیلی جدی میشه این قضیه و بنده هم واقعا نگرانم. هر چند فکر میکنم هیچ خطایی صورت نگرفته که ایشون این گونه موجب آزار بنده و خودشون شدن . به نظر شما عزیزان گرامی راه حل چیست و چگونه باید با بددلی ایشون مقابله کنم؟ ایا اصلا راهی هست چون بعضیا میگن ادم بد دل هیچ وقت درست نمیشه 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)