سلام

دختری هستم چادری و دانشجوی دانشگاه سراسری که خدا رو شکر خانواده بسیار بسیار خوب و با شأن اجتماعی بالایی دارم. شاید همین موضوع باعث شده که خواستگاران خیلی زیاد و خوبی داشته باشم.

اما مشکل من اینه که تو جلسات خواستگاری که صحبت میکنم بیشتر از این که مسائل خانوادگی و مورد بررسی قرار بدم . مسائل سیاسی و اجتماعی برام مهمه و سوالاتم هم بیشتر در همین مورده و با کوچکترین اختلاف نظری با طرف مقابل دلزده میشم و تصمیم به جواب منفی میگیرم. از نظرم این افراد یا خیلی تندرو هستن یا خیلی بیخیال و آزاد!

فقط یه نفر به نظرم باهام همخونی داشت که اونم اصلا به دلم ننشست که بخوام ادامه بدم ... حالا سوالم اینم دیدگاه سیاسی تا چه حد تو زندگی موثره و تاثیر میذاره ؟ فقط خواهشا نگید این موضوعات و ول کن که اصلا برام مقدور نیست چون به نظرم زندگیمون با سیاست پیوند خورده و حداقل برای من مهمه ، تا چه حد اخلاف نظرات میتونه مشکل ساز نشه ؟

ممنون از کمکتون

مرتبط با مسائل سیاسی در ازدواج:

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

در مسائل سیاسی با خواستگارم اختلاف نظر دارم

فعال سیاسی هستم و دوست دارم ازدواج عادی کنم

با تمام نقاط اشتراکی که داریم از لحاظ سیاسی هم کفو نیستیم

آقایون چقدر به سیاسی خانم شون اهمیت میدن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)