سلام
دختری هستم سی ساله کارم تدریسه ، از سال اینده اگر خدا بخواد قراره دانشگاه تدریس کنم مشکلی که من دارم مربوط به چشم هام هستش .

در کودکی انحراف چشم داشتم دوم دبیرستان عمل کردم و از لحاظ زیبایی نود درصد بهبود پیدا کرد بطوری که الان اصلا کسی متوجه نمیشه من همچین مشکلی دارم . بعد عمل انحراف افقی چشم من خوب شد ولی متاسفانه انحراف عمودی گرفتم انحراف عمودی به نحوی هستش که در ظاهر چشم های شما متقارن هستن ولی به سمت بالا شیفت دارن بطوریکه وقتی داری به ی نفر نگاه میکنی طرف متوجه نمیشه داری به اون نگاه میکنی یا نفر کناریش و اینکه وقت نگاه کردن گردنتونو یه کم مایل میگیرد یعنی نیم رخ میشید چون عضله های اون سمت چشم ضعیف هستند.

این مسئله هم چون عینکی هستم زیاد مشخص نیس یعنی بهتره بگم در حالت عادی اصلا مشخص نیست اما وقتی بخوام مستقیم به کسی نگاه کنم مشخص میشه و اون طرف متوجه نمیشه دارم اونو نگاه میکنم یا جای دیگه ای رو .

به تکرار سر کلاس بچه ها گفتن استاد دارید با من صحبت می کنید و من هم گفتم بله ولی حواسم جای دیگه بود! ( و اینطوری قضیه رو جمع کردم ) اعتماد بنفسم بد نیست اما از اینکه این مسئله هی داره تکرار میشه داره عذابم میده برای خودم گنده اش نکردم اما کم کم دیگه حس میکنم بچه ها دارن متوجه میشن که چشمای من لوچه .

برای ازدواجم پیش مشاور رفتم و گفتم همچین مشکلی دارم گفتش  مشخص نیست و گفت عینکت رو بردار ببینم چقدر مشخصه وقتی برداشتم گفت حساس شدی مشخص نیست فقط چون عینکی هستی چشات گود افتاده زیرش و نیازی نیست به خواستگارات بگی همچین مشکلی داری چون بیخود عیب میذاری روی خودت.

خواستگارهای خوبی دارم که هیچ کدوم متوجه مشکل من نیستند حتی نزدیکترین دوستانم هم تا خودم نگم متوجه نمیشن این مشکل رو دارم اما سوال من از دوستان خوبم اینه که بفرمایید من باید این قضیه رو مطرح کنم با خواستگارها یا نه ؟ اگر بله کی مطرح کنم بهتره ؟ و دیگری اینکه آیا کسی مشکلی مثه مال من داشته یا نه ؟

و نهایتا اینکه آیا تهران دکتر خوب میشناسید که من بتونم برم عمل کنم ؟ البته انحراف عمودی درصد جوابدهیش بوسیله عمل شنیدم پایینه . دکتر خودمم که خیلی دکتر خوبیه میگه اگر اذیتت میکنه بیا عملش کنم اما نتیجه اش شاید زیاد تغییری نده وضعیتت رو ولی میخوام برم یه متخصص دیگه هم ببینه منو .


مرتبط:

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)