سلام

دختری ۲۵ ساله هستم که از ۳ فروردین امسال عقد کردم ،‌ تو این یک سال من و همسرم خیلی سختی کشیدیم ،‌ خانوادش مشکلات زیادی برامون به بار اوردن ،‌تابستون کارمون به طلاق کشید که بخاطر علاقه من و همسرم به هم جدا نشدیم با اینکه خانوادش اصرار به جدایی داشتن و خانواده من هم میگفتن جدا شیم .

من یک دختر چادری هستم دانشجوی سال ۵ پزشکی ، از همسرم هم نه خونه خواستیم نه ماشین نه پس انداز ، فقط گفتیم اخلاق و ایمان ، چون پول به دست میاد . همسرم لیسانسه و توی شرکت خصوصی کار میکنه . گاهی اوقات لاک میزدم اونم فقط تو بعضی مهمونی ها .

خانواده همسرم یه شب اومدن خونمون و هر اهانتی تونستن بهم کردن از جمله اینکه چون لاک میزنی بی حجابی و ما پشیمونیم پسرمون رو بیچاره کردیم .  تو مسائل خصوصی من و همسرم دخالت میکردن . مثلا با لحن بد و توهین امیز که تو چرا پیشواز همسرت نمیری چرا فلان کارو میکنی فلان کارو نمیکنی ؟ چرا بهت فلان حرف رو گفت تو اینجوری جواب دادی ،‌بمن گفتن بی حیایی چون میشینی کنار همسرت .

پدر منم گفتن که طلاق بگیرم حدود ۵۰ روز این قضیه طول کشید و من خانوادمو راضی کردم که اصرار به طلاق نکنن ،‌اونا تو اون مدت نه دنبالم اومدن نه زنگ زدن . و خیلی قضایای زجر اور که نمیخوام همه رو توضیح بدم مادرشون حرفهایی زدن که واقعیت نداشت ،  که بعدها به همسرم ثابت شد همه ی قضایایی که شک داشت ، این رو هم بگم که همسر من چه پیش اونا و چه پشت سرشون حق رو بمن میده و حامی منه و از نظر اخلاقی بهتربن پسر دنیاست برا من .

حالا بماند که دخالت های اون خانواده تمامی ندارد تا به امروز ، حتی سر خونه گرفتن ما بلایی سرمون اوردن که مرغ های اسمون به حال ما گریه می کردند ،‌ حالا قرار عروسی ما اواخر اسفند بود . خونه اجاره کردیم، آتلیه، آرایشگاه، لباس عروس رزرو کردیم. متاسفانه دو روز قبل شوهر خاله من فوت کرد و عروسی ما عقب می افته . منو همسرم داریم دیوونه میشیم چون تحمل دوباره عقد موندن رو نداریم . چهلمش هم در نمیاد تا اون روز .

خونه رو از اول دی گرفتیم باید کنسل کنیم چون اجاره مفت میده همسرم. خانوادشم هر قولی اول خواستگاری دادن هیچکدوم رو عملی نکردن از جمله حمایت مالی ،‌ دم عروسی ما هم‌ خونه ساختن میگن پول نداریم برا عروسیتون . فقط کمکم کنید که چیکار کنم . داریم دیوونه میشیم .

با این شرایط ، به نظرتون برم سر زندگیم بعد یه ۲۰ روز جشن بگیرم ؟  همسرم میگه نمیخوام سال جدید رو خونه پدر مادرم باشم میخوام خونه خودمون باشم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)