سلام دوستان عزیز

من یک دختر سال اولی دانشگاه هستم ،‌رشته ی شیمی دانشگاه دولتی ،‌ راستش داروسازی دوست داشتم وسال اول نشد یه سال دیگه کنکور دادم بازم نشد خلاصه به خاطر علاقم به شیمی و داروسازی رشته ی شیمیو انتخاب کردم
مشکل من از جایی شروع شد که من پدر و مادر عزیزم رو امیدوار کرده بودم به داروسازی اما نشد
حالا هم که این رشته رو میخونم یه جورایی ازشون خجالت میکشم و توی چهره شون نگرانی هاشونو برای آینده ی شغلیم میبینم
تا این که اتفاقی با دانشگاه تربیت مدرس آشنا شدم و فهمیدم که در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشجو میگیره و هیئت علمی دانشگاه تربیت میکنه و البته یکی از دانشگاه های برتر کشوره و قبولی درش سخت! من اطلاعاتم از این دانشگاه درهمین حده .

دوست دارم اگه شما چیزی ازش میدونید بهم بگید؟ دوست دارم بدونم مثل دانشگاه فرهنگیان، ادم وقتی قبول میشه توش در واقع یه جورایی استخدام دولت شده یا نه ؟ و اینکه از حالا که سال اولم بخام خوب بخونم میتونم بهش برسم تا حداقل این جوری خانوادمو شاد کنم؟ و اینکه درباره ی رتبه ی مورد نیازش و هر اطلاعی درباره ی این دانشگاه دارید بهم بدید یه دنیا ممنون تون میشم.


مرتبط:

شرایط دانشگاه تربیت مدرس تهران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)