سلام
به عنوان آخرین سوالی که تو خانواده برتر میپرسم . یا بهتر بگم اخرین مطلبی که از طرف من بخواد به قالب یک پست طرح بشه .

میخوام با شجاعت و شهامت از کاربران عذر خواهی کنم . البته کاربرانی که به نا حق از من رنجیدند .

در چند پست مثل پستی که اخیرا از طرف من ارسال شد با مضمون " منظور از دختر خوشگل چیه " و شاید یکی دو پست دیگه که موجب ایجاد آشوب شد ، اشتباهم رو میپذیرم و از چند کاربر مثل خانوم " دختر اسمونی " اگه ناراحت شدن شخصا عذر خواهی میکنم .

هر چند منظوری نداشتم و انصافا تو اون پست متقابل علیه مرد ها هم نظرات بدی گذاشته شده بود ولی امیدوارم کاربرانی که ناراحت شدن پوزش من رو بپذیرن . در چند وقت اخیر هم سعی کردم خواننده خاموش باشم .

ممنون از همه

🖐🏻خدانگهدار

💙حامد💙


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)