سلام

یه دختر ۱۹ساله هستم  . این روزا همه ش یه حس بی قراری و غم اندوه دنبالمه.  . از خدا دور شدم .  سر تا پا ایرادم . نمیتونم قلبمو  پاک کنم . خیلی خسته م . خیلی هیز شدم و نمیتونم خودمو کنترل کنم . به پسرا خیلی نگاه می کنم ، ذهنم مریض و دنیا پرست شده  ، دوست دارم برگردم به قبل ولی نمیتونم .

من اصلا اینطوری نبودم ولی عرض چند سال اونقدر گناه کردم که الان از قلبم چیزی باقی نمونده . همش سعی می کنم  کمی به خدا نزدیک بشم ولی برام خیلی سخته و فقط برای مدت کوتاهی میتونم حال معنویم رو حفظ کنم . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)