سلام

دختری 18 ساله هستم که به تازگی مدرس زبان در یک آموزشگاه زبان شده ام . البته من هنوز خودم مدرکم رو نگرفتم ولی چون اساتید زبانم خیلی ازم راضی بودن و هم اینکه یه گفته ی اونا من استعداد زیادی در  تدریس زبان و زبان اموزی دارم  .

یه دو سالی هست که اصرار داشتند که من مدرس بشم ولی چون محصل بودم شرایطش رو نداشتم و الان چون دبیرستان رو تموم کردم  این کار رو قبول کردم ... .

من از شما می خوام که اگه تجربه ای در این کار دارید به من کمک کنید یا اگه نکته ی خاصی می دونید در اختیارم بذارید.. و البته باید بگم که من امسال برای بار دوم  میخوام کنکور تجربی بدم .

لطفا با توجه به اینکه کنکوری هستم و خودم زبان می خونم و هم زبان درس میدم در مورد صرفه جویی در وقت هم برام بگید ممنون می شم... کلا هر چی نصیحت دارید می تونید به من بگید .

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)