به نظر شما این درسته که بعد از عقد یا ازدواج آدم هنوز به خانوادش وابسته باشه و هر کاری که خواست انجام بده باید از اونا اجازه بگیره یا زیر نظر اونا باشه؟

و اگر من خواستم کاری کنم که به میل خودم باش.. مثلا واسه کارای بانکی تنها برم بانک یا بعضی چیزای دیگه میگن نه یکی حتما باید همراهت بیاد آخه من دوست ندارم همیشه برا انجام دادن کارام آویزون این و اون باشم..........به نظر شما این درسته که از این به بعدهم که عقد کردم و بعدا عروسی نباید به شوهرم یا همون نامزدم اعتماد کنم یا بش تکیه کن؟

آخه الانم که عقدم (عقد دائم) بعضی وقتا که میگم شوهرم ،میگن بگو نامزدم نگو شوهرم یا یه جوری  نگام می کنن..... به خدا من دختر بد یا  خودسری نیستم فقط میخوام بعضی جاها دیگه مستقل باشم خودم واسه خودم تصمیم بگیرم.... یه اخلاق بدی هم که دارن اینکه دائما آدم رو با یکی دیگه مقایسه میکنن و من وقتی حرفاشون میشنوم آمپرم میره رو هزار..... به نظرتون این کار درستیه؟

به نظرتون من نباید هیچ وقت به نامزدم اطمینان کنم و حرف دلم رو به اون بگم؟ اگه این کارو انجام بدم به نظر شما اون فکر میکنه که من بی کس و کارم؟ که واسه اون درد و دل میکنم یا احساس تنهاییم به اون میگم البته بعضی وقتا این اتفاق میافته ...

اوایل دوران عقدمون واسم یه اتفایی افتاد و یه حرفایی شنیدم که تمام اعتمادم نسبت به اطرافیانم از دست دادم و فقط لطف و نظر خدا بود که باعث شد همه چیز درست بشه و تا الان هم هر کاری کردم و با خودم کلنجار رفتم نتونستم اعتماد از دست رفتمو برگردونم........

 به خدا من سعی میکنم خوب باشم واسه همه فقط بعضی وقتا دیگه واقعا خسته می شم... خواهش میکنم شما راهنماییم کنید و برامون دعا کنید که این دوران عقد به خیر و خوبی زودتر تمام شه و ما هم مستقل بشم. ببخشید طولانی شد ...


مرتبط :

اگر از وابستگی خسته شده‌اید، بخوانید

به شدت به خانوادم وابسته هستم

با وابستگی بیش از حد خانواده ام چیکار کنم؟

من دیگه هیچ وابستگی به خانوادم ندارم

چیکار کنم تا وابستگیم نسبت به خواهرم کم بشه

دختر مورد علاقم زود رنج ، حساس و وابسته به خانوادشه

طبیعیه که یه پسر در دوران عقد خیلی وابسته به خانواده باشه؟


مرتبط با سر زدن والدین:

شوهرم از خانواده م فاصله میگیره

میزان مناسب سر زدن به والدین

خانمم دوست داره مدام خونه ی پدرش بریم

خانواده شوهرم دوست ندارن برم خونه شون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)