سلام

من یه دختر 27 ساله ام که به مدت سه ساله ماشین گرفتم . حقیقتشو بخوایید ماشینو بیشتر برای رفتن به سرکار گرفتم چون قبلا که ماشین نداشتم خیلی تو مسیر اذیت میشدم از مزاحمت های خیابونی گرفته تا گرما و سرما که هر کدوم اذیتم میکرد .

خلاصه من ماشین خریدم و البته خیلی مدلش پایینه ( پراید ) . من رانندگیم بد نیست منتها وقتی تنها رانندگی میکنم خیلی با سرعت و هیجان رانندگی میکنم و صدای ضبطمم بالا میبرم . البته شیشه های ماشینم همیشه بالاس و صدای ضبط خیلی کم بیرون میره .

حالا من که دلم به همین رانندگی خوشه و هیچ تفریحی ندارم وقتی رانندگی میکنم بعضی از این مردا مزاحمم میشن و حتی فحش های خیلی بد به من میدن . یه جوریه که باعث میشن من چند روز ناراحت باشم .

حالا من وقتی پیاده بودم اون جوری اذیت میشدم وقتی هم که سواره هستم این مدلی ،‌ واقعا ما چیکار کنیم بعضی از مردا دست از سر ما بر دارند و مزاحممون نشن . حالا این یه نمونه اش بود .

مثلا چند وقت پیش رفته بودیم طالقان با خانواده ام . خدا میدونه چقد تو مسیر اذیت شدیم چون مرد همراهمون نبود مردا به خودشون اجازه میدادن هر حرفی به ما بزنن . مادرم که همشون رو نفرین میکنه منتها من دلم برای ناموس اونا میسوزه چرا که امروز یکیو اذیت کنی فردا هم با یکی ناموس اونا رو اذیت میکنه .

حالا دوستان نظرشونو بدن که من چه برخوردی نشون بدم که حرف نشنوم یا شنیدم چه عکس العملی نشون بدم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)